Компанія «Укрзалізниця» відновила онлайн-продажі квитків на поїзди після кібератаки.

Про це повідомляє у Telegram пресслужба «Укрзалізниці».

Наразі вже доступні певні функції.

«Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці», - йдеться у повідомленні.

Наразі відомо, що на першому етапі буде працювати лише базовий функціонал, а саме: продаж та повернення квитків на всі напрямки «глибиною» 20 діб.

В УЗ наголосили, що внаслідок кібератаки - витоку жодної сенситивної інформації не допущено.

«Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських», - додали в компанії.

Також в «Укрзалізниці» поінформували, що вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні. Зокрема, для підстрахування. Поїзди своєю чергою, як і в попередні, курсують за розкладом.

ІА "Вголос": НОВИНИ