Компанія Artega представила свій перший спорткар Artega GT в 2006 році, але через шість років збанкрутувала, повідомляє avtoblog.

 Втім, в 2015 році марка відродилася і зробила ставку на випуск електромобілів. В даний час Artega пропонує електроспорткар Scalo, а в Женеву німці привезли свою новітню розробку - електричний гіперкар Artega Scalo Superelletra. В основі машини лежить шасі з алюмінію і вуглепластика, посадкова формула 1 + 2, аналогічна суперкару McLaren F1, кожне колесо приводить власний електромотор, притому сукупна потужність чотирьох електричних двигунів - значні 1020 к.с. (1620 Н ∙ м).

Вуглепластиковий кузов виготовило ательє Touring Superleggera, творчо переосмисливши дизайн Agera GT, який дістався моделі Scalo від попередниці. Між іншим, свого часу дизайн Artega GT розробив відомий датський дизайнер Хенрик Фіскер і він виявився настільки «позачасовим», що через одинадцять років зажадав лише легкого коригування.

До першої сотні машина розганяється за 2,7 с, а максимальна швидкість обмежена лімітатором на позначці 300 км / ч. Під кузовом розташований блок літій-іонних батарей 20 кВт ∙ год. За запевненнями розробників, дальність пробігу на повністю заряджених акумуляторах становить 500 кілометрів, підзарядити батареї на 80% можна на спеціальній зарядної станції за 2,5 години. Серійне виробництво Artega Scalo Superelletra почнеться в 2019 році, причому буде випущено всього 50 екземплярів цього спорткара. Точну ціну німці поки не називають, але, судячи з характеристик і мізерного тиражу, потенційним покупцям треба бути готовим розлучитися зі значною сумою.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ