Виконавчим комітетом Львівської міської ради систематично вчиняються дії, які містять ознаки кримінально протиправної діяльності посадових осіб, відповідальність за які передбачено Кримінальним кодексом України, а саме:

Посадові особи Виконавчого комітету Львівської міської ради приймають рішення щодо наповнення статутних капіталів Комунальних підприємств (ЛКП «Ратуша-сервіс», КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги», ЛКП «Рембуд», ЛКП «Архітектурно-планувальне бюро», ЛКП «Муніципальна обрядова служба», ЛКП «Львівелектротранс», ЛКП «Львівсвітло», ЛКП «Агенція ресурсів Львівської міської ради», ЛКП «Львівавтодор», КП «Адміністративно-технічне управління», ЛКП «Лев», ЛМКП «Львівводоканал», ЛКП «Інститут просторового розвитку», та інші), що утворені Львівською міською радою яка є їх власниками /засновниками.

В порушення норми статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , Господарського кодексу України, а саме статті 78 Господарського кодексу України, якою чітко визначено, що:

Комунальні унітарні підприємства утворюються компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Статутний капітал комунального унітарного підприємства утворюється органом, до сфери управління якого воно належить. Розмір статутного капіталу комунального унітарного підприємства визначається відповідною місцевою радою.

Статутний капітал комунального унітарного підприємства підлягає сплаті до закінчення першого року з дня державної реєстрації такого підприємства.

 На жодному пленарному засіданні сесії Львівської міської ради 8-го скликання не розглядались питання щодо збільшення/зменшення та затвердження статутних капіталів комунальних підприємств утворених та що є у підпорядкуванні Львівської міської ради, а рішення щодо збільшення/зменшення та затвердження статутних капіталів комунальних підприємств утворених та що є у підпорядкуванні Львівської міської ради приймались посадовими особами Виконавчого комітету Львівської міської ради в порушення вище зазначених норм чинного законодавства України.

Вищевикладене, дає обґрунтовані підстави стверджувати, що мало місце вчинення злочину, що передбачені статті 364 Кримінального кодексу України, – Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб.

Цікаво як це прокоментують в Львівській міській раді і сам міський голова Львова що скаже на це. Дуже цікаво.

ІА "Вголос": НОВИНИ