Написання курсової роботи є важливим і відповідальним процесом. Він вимагає відповідної підготовки. І для того, щоб виконувати все послідовно без зайвого поспіху, рекомендується скласти план дій. При цьому можна використовувати сучасні інструменти, наприклад, Trello і Notion. Це зручні ресурси, в яких можна позначити основні етапи, необхідні для написання курсової, встановити дедлайни та строго слідувати плану. Розглянемо особливості використання цих сервісів.
Що краще: Trello і Notion?
Обидва інструменти мають ряд корисних функцій. Trello — спеціальна дошка, в якій можна складати списки, картки завдань. Це зручний інструмент для візуального планування дій.
Ми ж у Studenthelp у роботі зі курсовими та дипломними роботами використовуємо Notion. Notion являє собою онлайн-органайзер, в якому можна створювати різні списки, таблиці, завдання. За допомогою цього інструменту дійсно зручно працювати з планом дій, необхідних для успішного написання курсової.
Що ж вибрати? Якщо потрібно просто визначити основні етапи курсової, то Trello прекрасно впорається з цими завданнями. А якщо необхідно не тільки скласти план, але і доповнювати його матеріалами, краще вибрати Notion.
Особливості складання плану-графіка для написання курсової
Розгляньмо особливості використання цих інструментів. Це дозволить визначити наскільки вони зручні.
Створення плану в Trello
Для того, щоб скласти план, потрібно спочатку створити дошку. Для зручності дайте їй назву.
Далі потрібно створити окремі списки для кожного пункту. Наприклад:
- Підготовчий процес. Визначення теми, узгодження її з науковим керівником, створення плану.
- Підбір матеріалів. Визначення основних і додаткових джерел, пошук інформації.
- Написання теоретичної частини. Огляд різних поглядів та джерел, аналіз матеріалів, формування висновків.
- Практична частина. Підготовка до необхідних досліджень, проведення, обробка та аналіз інформації.
- Написання практичної частини. Огляд використовуваних методів, опис досліджень, аналіз результатів.
- Оформлення курсової. Написання вступної частини, висновків, складання бібліографії.
- Редагування роботи. Оформлення курсової відповідно до стандартів, перевірка на помилки та плагіат.
- Завершення. Здача курсової та підготовка до її захисту.
Для кожного з описаних етапів додайте картки з завданнями, і позначте терміни їх виконання.
Важливо слідувати написаному плану і відзначати виконане. Так ви зможете оцінити наскільки успішно ви працюєте відповідно до складеного плану.
Використання Notion
Тут також потрібно скласти список завдань, встановити дедлайни. Можна користуватися чекбоксами, що зробить процес контролю за виконанням роботи більш зручним. Для кожного пункту плану можна створити окремі сторінки.
Перевагою використання Notion є те, що є можливість налаштувати отримання повідомлень. Система буде сама нагадувати, що потрібно виконати певну роботу.
Також варто по кожному пункту плану встановлювати позначки про виконання або не виконання завдань. Це дозволить більш точно контролювати хід роботи та дотримуватися термінів, які так важливі при написанні роботи.
Головне, не намагайтеся всю роботу зробити за один день. Краще розбити кожен етап на безліч невеликих завдань і методично їх виконувати. І також намагайтеся встановлювати реальні терміни, в які ви дійсно зможете виконати завдання.
Складання плану-графіка для курсової має важливе значення. Тому знайдіть час, щоб вказати основні пункти. Для дотримання їх виконання користуйтеся такими зручними інструментами як Trello і Notion. Правильна організація процесу дозволить уникнути зайвого поспіху і не пропустити нічого важливого.
ІА "Вголос": НОВИНИ