Про це пише  avtoblog.ua.

Їх вибір машини продиктований свіжістю мислення. Зокрема, 4 з 5 вважають, що за останні п'ять років кросовери стали екологічнішими і витрачають менше палива. Позбувшись репутації паливних ненажер, ці авто стали об'єктом інтересу на ринку нових автомобілів для 1 з 4 представників покоління «Міленіум» (народжених у період з 1989 по 2001 роки, - ред.)  . Опитування проводилося у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії і Великобританії серед людей, які володіють автомобілем або мають намір придбати його в наступні 12 місяців. У дослідженні взяли участь 5000 респондентів віком від 17 до 34 років.

Також повідомляється, що за даними фірми JATO Dynamics, в 2016 році частка кросоверів на європейському первинному ринку склала 21%. При цьому Ford збільшив продажі моделей EcoSport, Kuga та Edge в Європі на 31%, в порівнянні з 2015 роком.  

У дослідженні Ford також відзначено, що не тільки молоді водії здатні здивувати вибором автомобіля.  Компанія з'ясувала, що середній вік покупців «гарячих» хетчбеків - надпотужних автомобілів малого і середнього розмірів - в період з 2010 по 2016 рік збільшився більш ніж на 10 відсотків. При цьому автомобілі зі спортивним характером також стають все більш популярними. У минулому році продажі Fiesta ST, Focus ST і Focus RS, а також Ford Mustang виросли в Європі на 60%. Це другий рік  поспіль відбувається зростання машин такого класу.

-

ІА "Вголос": НОВИНИ