Про це свідчать результати моніторингу наявності «джинси» (замовних матеріалів) у львівських друкованих ЗМІ у період від 1 червня по 1 липня 2009 року, який провели члени ГО «Центр "Журналістський правозахист"» у партнерстві з ІМІ та експертна група.
Експерти: Олег Онисько, журналіст, екс-редактор газет «Поступ» та «Львівська газета»,
Анатолій Романюк, журналіст політолог.
За результатами моніторингу, 47 матеріалів у найрейтинговіших львівських друкованих ЗМІ опубліковано з порушенням журналістських стандартів.
Найбільшими покупцями інформації без грифу «реклама» були:
- газета «Високий замок» - 19 ;
- газета «Експрес» - 5 ;
- газета «Ратуша» - 2 ;
- газета «Новий погляд» - 11;
- газета «Суботня пошта» - 10
Моніторинг проводиться в рамках проекту «Моніторинг стандартів журналістики та покращення медіа грамотності громадян» за підтримки Інтерньюз Нетворк.
Карикатура з сайту Полит.ру
ІА "Вголос": НОВИНИ