Експерт ГО «Інститут політичних технологій» Олег Процак заявив, що Арсеній Яценюк був першим, хто розпочав передвиборчу агітацію до старту передвиборчої кампанії.

«Я вважаю рекламу Яценюка неефективною і шкідливою. Після цих біг-бордів моя думка про нього змінилася не на краще», – сказав Олег Процак.

Проте Орест Шейка заперечив, що різноманітні біг-борди рекламують не Яценюка як кандидата у Президенти, а нову політичну силу, що «виникла в Україні на фоні загальної руйнації».

Політолог Юрій Шведа відзначив, що Арсеній Яценюк досягнув своєї мети – інформування суспільства, що є першим етапом передвиборчої кампанії. «Тепер кожен знає, хто такий Яценюк», – сказав він.

Орест Шейка між тим похвалився, що рекламні біг-борди Арсенія Яценюка визнані кращими багатьма рекламними агентствами, проте не уточнив якими саме.
 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ