Про це повідомляє Znaj.ua із посиланням на російські ЗМІ.

Таке рішення корпорація ухвалила через нестабільну економічну ситуацію у країні.

Економічна криза РФ, а також падіння платоспроможності росіян стали основною причиною того, що японці більше не орієнтуються на ринок Росії.

«Ми продали всю техніку ще в минулому місяці, коли був пік продажів. Компанія більше не постачатиме техніку в Росію», – повідомив генеральний директор корпорації Хіроакі Тезука.

Також у «Toshiba» повідомили, що сильними конкурентами в галузі телевізорів та кухонної техніки стали корейці. Росіяни віддають перевагу «Samsung» та LG.

Однак корпорація все ж працюватиме у РФ із корпоративними клієнтами. «Toshiba» зберегла свою співпрацю зі «Сбербанком» та «Поштою Росії».

Зазначимо, що фінансова криза вдарила по позиціях японської компанії не лише на ринку РФ. Улітку кілька високопосадовців «Toshiba» пішли у відставку через погані фінансові результати.

«Toshiba» стала не єдиною ІТ-компанією, яка відмовилася працювати з росіянами. Інша японська корпорація «Sony» відмовилася бути спонсором ЧС-2018 через погану репутацію ФІФА та Росії.

ІА "Вголос": НОВИНИ