Як повідомило японське інформаційне агентство Кіодо, насамперед це стосувалося різних видів соєвих соусів, які продавалися в магазині з простроченим терміном придатності. У деяких випадках термін придатності товарів взагалі закінчувався кілька років тому.
За даними агентства, скандал розгорівся після того, як шеф-кухар одного японського ресторану в Москві зазначив, що куплений в «Джапро» соєвий соус відрізняється різким і неприємним запахом. Після проведеної перевірки виявилося, що термін придатності продукту закінчився кілька років тому.
У торговій компанії «Ніссо Боекі» , яка брала участь у відкритті «Джапро», вже визнали, що ця інформація відповідає дійсності. Повідомляється також, що термін придатності навмисне змінювався ще й на соєвій пасті місо, локшині швидкого приготування і рисових крекерах сембей.
За цим інцидентом в «Ніссо Боекі» вже розпочато внутрішню перевірку, однак в санітарно-епідеміологічній службі Росії зазначили, що займуться розслідуванням цієї ситуації у випадку надходження конкретних скарг з боку споживачів, зазначає Кіодо.
Супермаркет «Джапро» є досить популярним магазином серед московських любителів японської кухні, оскільки є практично єдиним місцем в російській столиці, де можна придбати деякі спеціальні інгредієнти для приготування японських страв. Як зазначено на сайті магазину, «у створенні «Джапро» брали участь японська фірма «Ніссо Боекі», Асоціація культурного співробітництва з Японією та інші фірми і організації».
Джерело: ИТАР-ТАСС
ІА "Вголос": НОВИНИ