Юрист ЮК Алексєєв, Боярчуков і партнери Єгор Штокалов нагадує, що існує вимушене і добровільне повернення квитків, і якщо рейс затримується більш ніж на три години і пасажир через це хоче здати свій квиток - це вважається вимушеним поверненням виписаного авіаквитка.
За його словами, у такому разі авіакомпанія зобов’язана повернути людині повну його вартість вирахувавши лише сервісний збір і відсотки платіжних систем (1-3% від загальної суми).
Юрист при цьому зазначає, що якщо ж людина добровільно повертає викуплений нею квиток, авіакомпанія може відняти з його вартості штраф, передбачений правилами її тарифу, агентський збір (якщо його включали у вартість квитка), і відсоток платіжних систем (1-3%).
Штокалов пояснив, що це стосуватиметься тих, хто дізнавшись про проблеми в АероСвіті захоче достроково здати квитки цієї авіакомпанії і купити квитки на рейси інших авіаперевізників.
«Для того, щоб отримати компенсацію повної вартості квитка на рейс, який АероСвіт не виконав, пасажир повинен мати на руках докази скасування рейсу. Для цього йому потрібно звернутися до адміністрації аеропорту або до державної авіаційної служби з заявою підтвердити відсутність рейсу. Також людина повинна зберегти свій квиток і усі чеки про витрати, які їй довелося зробити з вини затримки рейсу, наприклад, квитанції про оплату проживання у готелі, квиток на альтернативний рейс іншої компанії, чеки з кафе і т.д.», - розповів юрист.
Також він повідомив, що після прибуття до України копії цих платіжних документів разом із заявою з вимогою про компенсацію потрібно пред’явити авіакомпанії: якщо АероСвіт відмовиться добровільно відшкодувати збитки пасажира або зволікатиме з відповіддю - слід йти з позовом до суду.
Як повідомлялося, в кінці грудня 2012 року найбільший в Україні авіаперевізник, авіакомпанія АероСвіт, подала до Господарського суду Київської області заяву про банкрутство. У керівництві компанії заявили, що йдеться про реформування, і санація не завадить виконувати взяті на себе зобов’язання.
Нагадаємо, що в даний час компанія зазнає проблем з обслуговуванням у низці міжнародних аеропортів, були скасовані рейси по всьому світу. При цьому авіаперевізник вважає, що у відмові аеровокзалів обслуговувати компанію винні інтернет-ЗМІ, які називають її банкрутом. У ситуацію також втрутився МЗС, який тримає на контролі випадки, коли через проблеми АероСвіту громадяни не можуть вилетіти до України.
Джерело: Кореспондент
ІА "Вголос": НОВИНИ