ЛЬВІВ, 25 ЧЕРВНЯ, PRESSTIME.COM.UA. – З початку року до Львівського обласного управління у справах захисту прав споживачів надійшло 604 письмових скарги, найчастіше львів’яни скаржаться на надання житлово-комунальних послуг.

Про це сьогодні на прес-конференції повідомив начальник обласного управління у справах захисту прав споживачів Павло Сосновський.

Найбільше управління стривожене неналежною якістю надання послуг комунальними підприємствами.

«Станом на даний час у нас є 604 письмові скарги. З них 372 скарги стосуються якості надання послуг, зокрема 164 скарги стосуються незадовільного і неналежного надання житлово-комунальних послуг. В цьому році нас особливо турбує стан житлово-комунального господарства. Сьогодні не хвилюються повсякденними потребами мешканців. Це дико коли вже кілька років в багатьох будинках течуть дахи» - проінформував Павло Сосновський.

При цьому він додав, що 33 скарги прийшло саме через протікання дахів у будинках, зокрема по 5 скарг з Личаківського та Франківського районів, 6 з Залізничного району, 4 скарги з Шевченківського району і 5 скарг з Бориславу.

За його словами, місто Борислав найгірше в області справляється з наданням якісних житлово-комунальних послуг.

Серед найчастіших скарг Сосновський назвав порушення графіків виконання профілактичних робіт комунальними підприємствами та неякісну підготовку до зимового періоду.

«Число скарг на незадовільне виконання робіт ЖЕКами зростає. Але питанням житлово-комунальних послуг повинні займатися органи місцевого самоврядування та районні держадміністрації. Є відповідні закони, заходи затвердженні указом президента, є інші нормативні документи, але станом на сьогодні робота органів місцевого самоврядування виконується погано», - додав начальник управління в справах захисту прав споживача.

Серед інших скарг населення 205 стосувалися якості товарів народного споживання та ще 27 порушення правил торгівлі і ресторанного господарства.

ІА "Вголос": НОВИНИ