З початку 2020 року до кіберполіції надійшло понад 25,6 тис. (або 80%) звернень щодо інтернет-шахрайства - через фішинг та продаж неіснуючих товарів.

Про це повідомили у пресслужбі Нацполіції.

"Повідомлення про шахрайські дії в Інтернеті становлять 80% від усіх звернень громадян. Найбільш розповсюдженими видами шахрайства у віртуальному просторі є продаж неіснуючих товарів, а також фішингові онлайн-магазини", - йдеться у повідомленні.

Загалом із початку цього року кіберполіція зареєструвала понад 32 тисячі звернень громадян.

Зазначається, що найчастіше злодії ошукують громадян, продаючи неіснуючі товари на майданчиках оголошень або у соцмережах. Як правило, у таких випадках головна умова купівлі – повна переплата за товар.

Також ще одна поширена схема шахраїв – створення фішингових ресурсів, які ззовні схожі на популярні Інтернет-магазини. Сплачуючи на таких сайтах, покупець не лише залишається без бажаного товару, а й "передає" дані банківської картки аферисту.

ІА "Вголос": НОВИНИ