В кінці 1980-х директор Ризької автобусної фабрики Віктор Боссерт прийняв рішення відмовитися від подальшої модернізації сімейства РАФ-2203, а створити принципово новий мікроавтобус, повідомляє avtoblog.  

У 1988 році за участю газети «Комсомольська правда» було оголошено всесоюзний конкурс на кращий дизайн, переможцем якого став рижанин Васильєв. Основні компоненти нового задньопривідного «Рафіка» були взяті від різних автомобілів - радянських і не тільки. Двигун - перспективний інжекторний ЗМЗ-406, передня підвіска - типу McPherson від майбутньої «Волги» ГАЗ-3105, коробка передач - 5-ступінчаста механіка УАЗ, а ось рульовий механізм (між іншим, з гідропідсилювачем) - від Ford Transit. У 1990 році єдиний побудований зразок відправили для доведення англійській фірмі IAD. Однак через розпад СРСР проект «Роксана» не вдалося довести до конвеєра. На щастя, прототип мікроавтобуса зберігся до наших днів - доказом цього факту служать зроблені Майком Моторовим фотографії.

ІА "Вголос": НОВИНИ