Керівництво Нацради з питань теле- і радіомовлення та голова Центрального виборчого комітету обговорили з представниками провідних телекомпаній питання, що стосуються висвітлення передвиборної кампанії в ЗМІ.

Ініціаторами зустрічі виступили керівники телерадіокомпаній, повідомляє в п'ятницю "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-службу Нацради.

На зустрічі були присутні члени Нацради та його голова Віталій Шевченко, голова ЦВК Ярослав Давидович, а також керівники провідних українських телеканалів - "1+1", CTV, ТЕТ, "Інтер", "Новий канал".

Давидович заявив, що "сьогодні ми маємо один із кращих законів про вибори депутатів за увесь час існування незалежної держави".

"Усі пам'ятають негативний приклад 2004 року, коли телеканали перетворювали інформаційний блок в агітаційний. Нині чітко визначена агітація за рахунок засобів державного бюджету", - відзначив він.

Давидович також висловив надію про те, що "телеканали не допустять антиагітації і брудних технологій за рахунок власних виборчих фондів".

"У випадку, якщо ЦВК прийме рішення щодо якої-небудь із ТРК про призупинення діяльності, то в телекомпанії буде можливість оскаржити постанову ЦВК у суді", - пояснив Давидович, коментуючи норми закону про санкції, що буде застосовувати ЦВК до порушників.

Голова Центвиборчкому запевнив учасників засідання в тому, що робота ЦВК відносно ЗМІ буде об'єктивною.

На думку генпродюсера телеканала ICTV Олександра Богуцького, "ця зустріч більше спрямована в майбутнє".

Богуцький висловив надію на те, що "будь-які можливі проблеми на виборах щодо агітації в електронних ЗМІ, будуть вирішуватися за участі Національної ради".

У свою чергу голова Нацради Шевченко в ході зустрічі нагадав, що "повноваження Нацради прописані в законі про вибори". "При Нацраді створено Суспільну раду, що буде контролювати якість виборчої реклами", - додав він.

Виконавчий директор Асоціації незалежних мовників Катерина Мясникова звернулася до керівництва ЦВК із проханням підтримати ініціативу ЗМІ щодо внесення змін у закон про вибори депутатів у частині передвиборної агітації.

"Варто визначити якісь принципи, підходи, які б підписали і ЗМІ, і Нацрада, і ЦВК", - підкреслила Мясникова.

Учасники зустрічі домовилися діяти спільно для забезпечення прозорості і чесності передвиборної компанії.


ІА "Вголос": НОВИНИ