Колишній кандидат у Президенти Олександр Шевченко у 25 разів занизив суму витрат на рекламу. У декларації він указав 3,2 млн грн, хоча мав би задекларувати щонайменше 85 млн грн.

До такого висновку дійшли активісти громадського руху «Чесно».

Активісти проаналізували декларацію Шевченка за 2018 рік і дійшли висновку, що за цей період центральні телеканали показали понад 4,2 тисяч роликів на підтримку Шевченка.

«Комерційна вартість такого обсягу реклами, згідно з розцінками телеканалів, у 2018 році повинна становити щонайменше 8,5 млн грн», — йдеться в повідомленні.

За інформацією «Чесно», партія «Укроп», від якої висувався Шевченко на виборах, торік не витрачала кошти на телерекламу, тому невідомо, хто за неї платив.

Водночас під час президентської кампанії Шевченко використовував також рекламу в соцмережах, ґуґл-рекламу, брав участь в ефірах регіональних телеканалів.

У «Чесно» припускають, що найімовірніше, загальна вартість його кампанії у 2018 році була ще вищою.

Зазначається, що рух звернувся до Шевченка з проханням пояснити походження коштів на ці витрати, однак відповіді не отримав. Його прес-служба також проігнорувала запит. Відповіді з офіційної електронної пошти, зазначеної на сайті політика, теж не було.

Повідомляється, що виборчий фонд кандидата Шевченка становив 68,2 млн грн.

ІА "Вголос": НОВИНИ