Такий парадокс їхніх трудових договорів виявили місцеві журналісти, повідомляє «Puls Biznesu».
Найбільш абсурдним у трудових договорах є те, що замість заохочення машиністів до пунктуальності, вони навпаки мотивували їх спізнюватися.
До 2011 року кожен із машиністів за годину своєї роботи отримував 10,10 євро. Однак, після 2012 року було встановлено нові правила оплати праці, за якими дві перші години керування потягом оплачуються по 6 євро. Водночас, за третю годину машиністи отримують 9 євро, а за четверту – 12.
Угода також передбачає спеціальні бонуси за додаткові години праці. Один із машиністів так описав ситуацію місцевому журналісту: «Якби я слідував графіку, згідно з яким шлях з Мілана до Мантуї триває 3 години 40 хвилин, то я заробляв би менше, ніж тоді, коли б постійно спізнювався. І що ще гірше, якщо приїхати завчасно, вони забирають в мене 20 центів за кожну хвилину».
«Достатньо спізнитися на 20 хвилин, і я додатково отримаю 13 євро. Пунктуальність нам не оплачується», - каже машиніст.
Після того як довкола ситуації здійнявся скандал, керівництво компанії пообіцяло переглянути трудові контракти машиністів.
ІА "Вголос": НОВИНИ