«До ПАТ „Львівобленерго” звертаються ЗМІ Львівщини та України з проханням роз’яснити ситуацію щодо правомірності дій ЛКП по відключенню споживачів від електромережі у зв’язку з боргами за квартплату.

Відносини побутових споживачів та ПАТ „Львівобленерго” регулюються договором про користування електричною енергією, який укладається у відповідності до чинних Правил користування електричною енергією для населення (далі – ПКЕЕН), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1357 від 26.07.99р., в якому визначено права, обов’язки та відповідальність обох сторін, а також припинення послуг електропостачання без згоди споживача у випадках, які передбачені ПКЕЕН», - йдеться в повідомленні.

«Вищевказаний договір, чинне законодавство України, ПКЕЕН, інші нормативно-правові документи не передбачають права третіх осіб, в даному випадку ЛКП, втручатись у відносини між споживачем та енергопостачальником та вчиняти самовільні дії щодо відключення споживачів від електромережі за борги за квартплату», - наголошує енергопостачальна компанія.

«Внутрішньобудинкові електромережі є технологічними електромережами, через які здійснюється транзит електроенергії до споживачів ПАТ „Львівобленерго”. Балансоутримувачами внутрішньобудинкових електромереж є ЛКП.

Згідно з чинним законодавством України між ПАТ ”Львівобленерго” та ЛКП укладені договори про спільне використання технологічних електромереж (внутрішньобудинкових), в якому прописані права та обов’язки обох сторін.

Договір про спільне використання технологічних мереж не передбачає припинення послуг з електропостачання споживачам ПАТ „Львівобленерго” зі сторони ЛКП», наголошено в повідомленні.

Витяг з Правил користування електричною енергією для населення.
П.34. Користування електричною енергією може бути тимчасово припинено у разі:
* проведення планових ремонтів електроустановок і електричних мереж;
* виникнення режимів, безпосередньо не пов'язаних з аварією, за яких провадиться обмеження відпуску електричної енергії та потужності.
П.35. Енергопостачальник має право відключити споживача у разі:
* самовільного підключення до електричної мережі;
* розкрадання електричної енергії, навмисного пошкодження приладу обліку та зриву пломби;
* порушення термінів сплати за спожиту електричну енергію у порядку, визначеному ПКЕЕН, або порушення умов договору про реструктуризацію заборгованості;
* неоплати за встановлення нового приладу обліку відповідно до ПКЕЕН або інших платежів згідно з ПКЕЕН;
* невиконання припису Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної енергії;
* зниження показників якості електричної енергії з вини споживача.

ІА "Вголос": НОВИНИ