Виявляється, що жінки, які носять взуття, що вимагає постійного балансування, ретельніше обмірковують рішення про покупку, пишуть Вести.ru.

Експерти з Університету Брігама Янга (Brigham Young University), США, вважають, що поїздка на ескалаторі на одній нозі або шопінг відразу після занять йогою будуть мати той самий ефект.

За словами вчених, споживачі, які відчувають підвищене почуття рівноваги, скоріше будуть схильні грунтовно обдумати і зважити всі варіанти, щоб в результаті придбати не найдешевший, але й не найдорожчий продукт.

«Якщо ви - людина, яка смітить грошима, можливо, вам слід замислитися про те, щоб ходити за покупками на підборах», - говорить автор дослідження Джеффрі Ларсон (Jeffrey Larson), професор маркетингу.

Ларсон і його колега, професор Даррон Білльтер (Darron Billeter), вважають, що майже все, що змушує розум концентруватися на балансі, впливає і на витрачені гроші.

Для підтвердження цього вони провели серію експериментів, в яких балансування супроводжувало споживчий досвід.

Добровольцям, які брали участь у дослідженні, доводилося робити покупки через інтернет, гойдаючись на стільці, відповідати на питання про продукти, стоячи на балансувальному диску, і обирати принтер, стоячи на одній нозі.

Такі експерименти є частиною нової галузі, яка вивчає співвідношення між фізичними відчуттями і прийняттям рішень. Попередні дослідження аналізували роль тепла, ваги і голоду в нашому розумовому процесі.

Автори вважають, що мета їх роботи - проінформувати людей про те, які фізичні сили впливають на нашу думку про оточуючі речі.

Джерело: Українська правда

ІА "Вголос": НОВИНИ