Про це він розповів під час прямого етеру програми “Народне Толк Шоу” на телеканалі NTA.
Експерт також наголошує на тому, що темпи видачі цих карток залишаються дуже повільними і не відповідають заявленим чиновниками термінам. Він пояснив, що обіцяні 100 тисяч карток “Леокарт” для пільгових категорій населення, які мерія планує видати за 2 місяці, це лише третина від необхідної кількості, адже всього у Львівській міській територіальній громаді є близько 300 тисяч пільговиків.
“На жаль, автоматизована система оплати корисна місту лише за правильного користування, а зараз виглядає не більше ніж дорогою іграшкою в невмілих руках”, - переконує Святослав Товстига.
На його думку, допоки місто не стане замовником всіх перевезень на території Львова, ніхто з місцевої влади не може вимагати та забезпечувати мешканцям комфортний та якісний громадський транспорт.
“Громадські перевезення зараз нагадують вільний ринок: є пасажир - є автобус, немає першого, той другого не буде. Я з нетерпінням чекаю, коли не лише коштовні іграшки встановлюватимуть в громадському транспорті, а й дбатимуть за громадський транспорт, маршрути та інше - в комплексі. Вирішення проблем громадського транспорту - це вирішення проблем корків у місті, тому я з нетерпінням чекаю, коли Львів зможе показати приклад всій Україні в сфері транспорту”, - пояснив засновник ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.
Нагадаємо, як повідомляв "Вголос", у Львові 13 січня починають перший етап впровадження електронного квитку, як його називають чиновники Львівської міської ради. Станом на сьогодні відомо, що спочатку системою будуть користуватися лише пільговики. З близько 300 тисяч пільгових пасажирів, що проживають у Львові, карту «Леокарт» наразі отримали лише 10 тисяч. Понад те, наразі невідома точно дата, коли перевізники міста перейдуть до формату роботи «оплата за кілометр», і перестануть конкурувати таким чином за пасажира.
Додамо, що точної дати, коли е-квиток у Львові запрацює повноцінно також немає. Різні фахівці називають різні терміни, в діапазоні від червня і до кінця року, або ж навіть у 2023-у році. З огляду на те, що роботи з впровадження електронного квитка у Львові тривають з 2014-го року, а також на велику кількість коштів, які місто інвестувало в цей проєкт, чимало львів'ян обурюється черговому відтермінуванню довгоочікуваного квитка.
Зауважимо, що з поміж іншого для впровадження електронного квитка львівська влада взяла у 2016-у році кредит на 10 мільйонів євро від ЄБРР, пільговий період якого сплив ще у 2019-у році.
ІА "Вголос": НОВИНИ