ЛЬВІВ, 27 ЛИСТОПАДА, PRESSTIME.COM.UA. — Через фінансову кризу збитки Львівської залізниці за IV квартал 2008 року сягнуть майже 190 млн. грн.

Про це повідомив прес-центр залізниці.

Залізничники змушені констатувати значне зниження обсягів відправлення вантажів, що призводить до зменшення розміру доходних надходжень, а відтак відсутня можливість компенсовувати збитки від пасажирських перевезень і, як наслідок, різке погіршення стану залізниць та інших підприємств галузі.

«Відповідно, це негативно впливає на їхню платоспроможність, а недоотримання доходів залізницями України за вересень-грудень 2008 року за рахунок невиконання плану навантаження підприємствами гірничо-металургійної, хімічної та вугільної промисловості та встановлення знижок для металургів, становитиме понад 1,3 млрд. грн. Для Львівської залізниці збитки за IV квартал 2008 року сягнуть майже 190 млн. грн.», — йдеться в повідомленні.

Зважаючи на це, очікується і значне зменшення доходної частини фінансового плану залізниць і на 2009 рік. Щоправда, на це вплинуло не лише зниження обсягів перевезень, а й запровадження мораторію на підвищення тарифів для багатьох підприємств, які є вантажовідправниками. Офіційно мораторій встановлено до стабілізації фінансово-економічної ситуації в Україні. На жаль, відстоювання інтересів інших галузей для залізничної галузі України виллється у збиток понад 3 млрд. грн.

По Львівської залізниці, яка охоплює промислово пасивний західний регіон України, фінансова криза вдарила особливо гостро. Залізниця, яка є лакмусовим папірцем роботи промисловості, на жаль у цьому випадку виявилася заручником ситуації. Періодичні простої або й повна зупинка багатьох підприємств призвела до того, що на Львівській залізниці вантажообіг, у порівнянні із минулим роком, зменшився на 30%, а навантаження – аж на 35%. Усе це призводить до того, що залізничники змушені згортати частину програм, які було заплановано для виконання у 2008-2009 роках.

ІА "Вголос": НОВИНИ