ЛЬВІВ, 4 СЕРПНЯ, PRESSTIME.COM.UA. – Віце-прем’єр Іван Васюник запевнив, що у найближчі тижні є можливість підписання угоди та початку будівництва концесійної дороги «Краківець-Львів-Броди».

Про це він повідомив під час прес-конференції у Львові сьогодні.

«До 15 серпня ми маємо вийти на підписання додаткової угоди, яка відкриє шлях до реалізації проекту будівництва концесійної дороги», - повідомив Васюник.

При цьому він запевнив, що будівництво дороги буде завершене до Євро-2012.
«Україна і Польща готуються до Євро самостійно. Концесійна дорога – чи не найбільший проект українсько-польської співпраці у підготовці до чемпіонату. У найближчі тижні є можливість заключити угоду і розпочати роботи», - зазначив він під
час засідання обласного оргкомітету підготовки до Євро сьогодні.

Нагадаємо, що 19 липня міністр транспорту та зв'язку Йосип Вінський перебуваючи з візитом на Львівщині заявив, що не вірить в успішне завершення будівництва концесійної дороги Львів-Краківець.

Як повідомляло агентство, польська NDI отримала підтвердження на генпідряд у будівництві концесійної дороги «Краковець-Львів-Броди». NDI S.A. - девелоперська компанія, яка займається організацією, контролем та реалізацією інвестиційних процесів. NDI S.A. входить до складу компанії Gdansk Transport Company (GTC), котра має концесію на будову північної частини автостради А1 (152-кілометровий відрізок Ґданськ-Торунь).

Консорціум «Трансмагістраль» отримав в концесію дорогу Львів-Краківець у 1999 році, терміном на 45 років. «Трансмагістраль» неодноразово намагалась провести тендер на визначення підрядника будівництва цієї дороги.

У червні 2003 р. Кабмін затвердив проект будівництва дороги Львів-Краківець загальним кошторисом 1 634 825,027 тис. грн. Згідно з розпорядженням, завершитися будівництво має через 4 роки 9 місяців.

Загалом на підготовку до будівництва дороги Львів-Краковець вже витрачено близько 10 млн. грн., які пішли на розробку проектної документації, відведення земель, вирубку лісу та виведення інженерних комунікацій.

ІА "Вголос": НОВИНИ