Дослідження вчених виявило проблеми з чистотою рульових коліс автомобілів. Кермо виявилося вчетверо бруднішим, ніж сидіння унітазу. Про це повідомляє Auto24.

Автомобільний сайт по оренді автомобілів CarRentals.com провів серед 1000 водіїв у США опитування на тему того, як часто вони чистять і дезінфікують салон своєї машини. 32 % роблять це вкрай рідко, не частіше разу на рік!

Варто пояснити, чому це дуже поганий результат. Згідно з даними Expedia Group, яка посилається на National Center for Biotechnology Information, салон автомобіля — одне з найбрудніших місць на землі. Зокрема, кермо машини в чотири рази брудніше за сидіння унітазу в громадському туалеті!

Дослідники вивчали ступінь забруднення через середня кількість бактерій на квадратний сантиметр, кількість колонієутворюючих одиниць (КУО). Для керма цей показник дорівнює 629 KУО, в середньому екран мобільного телефону має 100 KУO, кнопки ліфта — 313 KУO, а сидіння унітазу в громадському туалеті — всього 172 KУO.

Всередині автомобіля живуть близько 700 різних штамів бактерій, серед яких найпоширеніші — Staphylococcus, що викликають харчові отруєння та шкірні інфекції, а також Propionibacterium, які є збудником запальних та інфекційних недуг.

Аби знизити кількість бактерій в автомобілі, крім періодичної чистки салону, потрібно відмовитися від звички їсти за кермом. Залишки їжі, що залишаються всередині машини, стають сприятливим середовищем для розмноження шкідливих мікроорганізмів.