Під час засідання перший заступник голови Львівської ОДА Валерій П’ятак зазначив, що всі проектовані пункти потрібні області. Згідно з міжнародними нормами, пункти пропуску мають розташовуватися кожні 25-30 км кордону. «Наше завдання підготуватися до українсько-польської зустрічі. Всі діючі пункти перебувають на балансі Держмитслужби, тому проектовані мають презентувати представники митниці, а ОДА повинна аргументувати доцільність відкриття цих переходів», – додав він.

«Для того, щоб зустрітися з польськими дипломатами нам потрібно виробити єдину консолідовану позицію. Ми повинні врахувати думки представників міністерств та органів місцевого самоврядування», – зауважила заступник директора департаменту ресурсного забезпечення, капітального будівництва та експлуатації об’єктів митної інфраструктури – начальник служби стратегічного планування розвитку митної інфраструктури ДМСУ Ольга Особа.

Вона також запропонувала якнайшвидше обґрунтувати мотивацію відкриття пунктів пропуску. За її словами, найкраще готується проект «Мшанець-Бистре» – фахівці підрахували економічну доцільність, пасажиропотік тощо.

«Нам потрібно узгоджувати розбудову з польською стороною. Вони також просять визначити певні часові межі побудови пунктів пропуску», – розповіла представник митниці.

Ольга Особа звернулася до Валерія П’ятака з проханням скоординувати роботу райдержадміністрацій, щоб якнайшвидше зібрати всю необхідну інформацію.

«Потрібно навести достатньо аргументів доцільності відкриття пунктів пропуску, щоб МЗС могло її використати під час переговорів із польськими колегами. Полякам потрібно пояснити наскільки це вигідно їм та нам», – додала вона.

Валерій П’ятак запевнив учасників виїзної наради, що на Львівщині вирішено всі необхідні земельні питання для спорудження нових пунктів пропуску – території для переходів та для інфраструктурних об’єктів зарезервовані

Ось проектовані міжнародні, цілодобові, автомобільні вантажні та пасажирські пункти пропуску:
“Белз – Будинін” з інфраструктурою для спільного контролю на території України.

Очікувані результати: зменшення навантаження на п.п. “Рава-Руська”; формування в районі сервісної інфраструктури – нові робочі місця; розвиток м. Белз та реалізація його туристичного потенціалу.
Вартість – 24 млн. грн.

“Боберка – Смольнік” з інфраструктурою для спільного контролю на території України.
Очікувані результати: зменшення навантаження на п.п. “Смільниця”; формування в районі сервісної інфраструктури – нові робочі місця; реалізація туристичного потенціалу гірських районів України.
Вартість – 27,95 млн. грн.

“Мшанець – Бандрув” з інфраструктурою для спільного контролю на території України.
Очікувані результати: зменшення навантаження на п.п. “Смільниця”; формування в районі сервісної інфраструктури – нові робочі місця; реалізація туристичного потенціалу гірських районів України.
Вартість – 24 млн. грн.

“Угринів - Долгобичув” з інфраструктурою для спільного контролю на території Польщі.
Очікувані результати: зменшення навантаження на п.п. “Рава-Руська”; формування в районі сервісної інфраструктури – нові робочі місця; новий вантажний напрямок на м. Київ.
Вартість – 27,0 млн. грн.

“Грушів - Будомєж” з інфраструктурою для спільного контролю на території Польщі.
Очікувані результати: зменшення навантаження на п.п. “Рава-Руська” та “Краковець”; формування в районі сервісної інфраструктури – нові робочі місця.
Вартість – 26,6 млн. грн.

“Нижанковичі -Мальховіце” з інфраструктурою для спільного контролю на території Республіки Польща.
Очікувані результати: короткий шлях на південь області та Закарпаття; зменшення навантаження на п.п. “Шегині” та “Смільницю”; формування в районі сервісної інфраструктури – нові робочі місця.
Вартість – 34,0 млн. грн.

На території Львівщини діють міжнародні пункти пропуску: “Рава-Руська-Гребенне”, “Краковець-Корчова”, “Шегині-Медика”, “Смільниця-Кросцєнко”.

ІА "Вголос": НОВИНИ