«Викладання природничо-математичних дисциплін у школах має критичне значення для зміцнення конкурентоспроможності сучасної держави. На жаль, Україна стрімко втрачає переваги в цій сфері», - наголосив Володимир Семиноженко.

Віце-прем’єр послався на результати участі українських школярів у міжнародному дослідженні з оцінки якості математичної і природничої освіти (TIMSS) у 2007 році. Українські школярі вперше брали участь у міжнародному дослідженні, яке проводиться кожні 4 роки починаючи з 1995 року серед випускників молодшої школи та восьмикласників. За результатами дослідження українські восьмикласники посіли 25-те місце з математики та 19-те – з природничих наук, а учні 4-х класів – 26-те місце і з математики, і з природознавства. Отримані результати є нижчими за міжнародний середній бал. За словами Володимира Семиноженка, Росія, що має подібну систему середньої освіти, демонструє значно вищі досягнення.

«Освітня реформа повинна спрямовуватися у майбутнє і мати чіткі критерії успішності. До 2015 року Україна має увійти до десятки країн-лідерів з рівня математичної та природничої шкільної освіти. З огляду на наш науковий потенціал ця мета цілком досяжна. Більш того, якщо досягнемо цього, то напевне реалізуємо і головну ціль президентської програми – до 2020 року посісти місце у G-20», - підкреслив Віце-прем’єр-міністр.

Нагадаємо, що вчора Віце-прем’єр-міністр України Володимир Семиноженко дав доручення МОН підготувати пропозиції до Державної програми підвищення якості природничо-математичної освіти у школах.

ІА "Вголос": НОВИНИ