Раніше до появи регулювання на вулиці Богдана Хмельницького, де відбувся ремонт, проїзд цього відрізку займав 10-15 хвилин. А коли всі світлофори ввімкнули, термін проїзду становить до 45 хвилин.

Такими підрахунками поділився Олексій Різник, депутат Львівської міської ради від «ЄС»  в прямому ефірі програми “Народне Толк-Шоу” на телеканалі NTA.

На вулиці Богдана Хмельницького, пригадав обранець, було спроектовано величезну кількість світлофорів, а в підсумку після відкриття від кільця до вулиці Опришківської їх поставили тільки 5 штук.

«Виглядає, що автомобілісти краще дають собі раду, ніж будь-яке регулювання зі сторони», - підсумував історію з ремонтом пан Різник.

Обурився депутат цілою епопеєю зі створенням департаменту мобільності у Львові. Він почав народжуватися ще в січні, коли депутатський корпус запропонував альтернативну структуру і визначив, що в цьому напрямку в місті є колапс.

«Але так в житті буває, що діти народжуються швидше, ніж органи місцевого самоврядування створюють відповідну структуру, - порівняв Олексій Різник. - Це питання стояло в січні, сьогодні у нас листопад. І департамент тільки з’явився. Цей процес для чиновників міської ради зайняв аж 10 місяців!».

Транспортна проблема у Львові наявна і в сфері медицини.

«Бо швидше можна доставити пацієнта з Кам’янки-Бузької до лікарні Швидкої медичної допомоги, аніж із Сихова до того ж лікарняного закладу. Усі сфери діяльності міста так або інакше пов’язані із транспортом», - підсумував Олексій Різник. 

Нагадаємо, як писав "Вголос", велика й густонаселена частина Львова, від Сихова до ТЦ «Південний», фактично залишається без доступної повнофункціональної лікарні.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ