Про це йдеться в повідомленні Дрогобицького заводу автокранів.

Його зібрано із машкомплекту, виготовленого на ВАТ “ДЗАК”, і змонтовано на шасі індійського виробництва Ashok Leyland – найбільш відомому і затребуваному на ринку Індії.

Складальні і монтажні роботи проведено індійськими партнерами при технічній допомозі спеціалістів ВАТ “ДЗАК”.

Зараз на індійського “Силача” чекає випробування, процес сертифікації, рекламна кампанія і, безсумнівно, успішне і перспективне майбутнє.

А незабаром на ринку Індії з'являться ще два “Силачі” вагової категорії 25т, монтаж яких заплановано закінчити до кінця 2009 року.

Організацію і проведення всіх видів робіт з просування дрогобицьких автокранів в Індії здійснює офіційний представник ВАТ “ДЗАК” - фірма DAK CRANE INDIA Ltd.

ВАТ „Дрогобицький завод автомобільних кранів" випускає автокрани вантажопідйомністю 18, 25, 28 і 32 тонн на базі автомобільних шасі КрАЗ, МАЗ, КамАЗ під ТМ „Силач".

Займає, за оцінками керівництва заводу, 90% внутрішнього ринку автомобільних кранів. 25% виробленої продукції експортує в Болгарію, В'єтнам, на Кубу, в Аргентину, Молдову, Латвію, Литву, Білорусь, Росію, Казахстан, Узбекистан, Азербайджан, Туркменистан, Грузію, Монголію, Судан і Гвінею.

90% акцій заводу консолідовані у чотирьох дніпропетровських компаній: "Унікум", "Украгромаш", "Старком" і "Анклав".

ІА "Вголос": НОВИНИ