Компанія пояснює, що експорт Дрогобицьких автокранів до Білорусії залишається на високому рівні, порівняно з іншими державами. «Навіть в скрутні часи для галузі будівництва кранів, на білоруському ринку було пожвавлення. Це стало причиною створення у Мінську спільного підприємства зі складання та продажу автокранів – СЗАТ Мінський завод автомобільних кранів», - йдеться в повідомленні.

Підприємство вже випустило першу партію автокранів КТА-18, зібраних на машкомплекті виробництва ВАТ ДЗАК та змонтованих на шасі марок МАЗ і КАМАЗ.

Нагадаємо, що нещодавно ДЗАК розпочав будівництво автокранів в Індії на шасі індійського виробництва Ashok Leyland. Також підприємство має своє виробництво у В’єтнамі.

ВАТ „Дрогобицький завод автомобільних кранів" випускає автокрани вантажопідйомністю 18, 25, 28 і 32 тонн на базі автомобільних шасі КрАЗ, МАЗ, КамАЗ під ТМ „Силач".

Займає, за оцінками керівництва заводу, 90% внутрішнього ринку автомобільних кранів. 25% виробленої продукції експортує в Болгарію, В'єтнам, на Кубу, в Аргентину, Молдову, Латвію, Литву, Білорусь, Росію, Казахстан, Узбекистан, Азербайджан, Туркменистан, Грузію, Монголію, Судан і Гвінею.

90% акцій заводу консолідовані у чотирьох дніпропетровських компаній: "Унікум", "Украгромаш", "Старком" і "Анклав".

ІА "Вголос": НОВИНИ