Він розповів, що два електровоза, які виготовило ТОВ «Уральские локомотивы», місяць проходитимуть польові випробовування в Карпатах.

«Думаю, протягом одного місяця ми проведемо ці випробовування і зробимо висновки. Головна перевага цих локомотивів у тому, що замість 4 електровозів через карпатський хребет ходитиме лише два. Сьогодні ми маємо дуже старий парк електровозів: ВЛ-8, ВЛ-10. Хочу нагадати тим, хто не пам’ятає, що ВЛ – це Володимир Ілліч, і електровози, які ми експлуатуємо виготовлені в часи Леніна, принаймні близько до дати його смерті. Тому, сподіваюся, що наші російські колеги зробили велику роботу», - сказав Борис Колесніков.

Перший заступник Генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко проінформував, що електровоз постійного струму 2ЕС6 коштує 44 млн. грн., а електровоз з синхронним приводом 2ЕС10 коштує 65 млн. грн.

Він додав, що протягом найближчих 4 років «Укрзалізниця» планує закупити 50 одиниць електровозів 2ЕС10.

«Ми порахували економіку нових локомотивів і зрозуміли, що для нас це дуже вигідно. Ми зменшимо експлуатаційні витрати для обслуговування поїздів на ділянці Львів-Лавочне-Чоп, де проходять випробовування електровози. Крім того, ми на 10% зменшимо використання електроенергії. Ми підрахували, що за одну поїздку економимо майже 12 тис. грн. Вдень на цьому перевалі в нас рухається 17 пар поїздів, тому це дасть нам економію в рік майже 90 млн. грн», - пояснив Сергієнко.

Заступник Генерального директора «Укрзалізниці» наголосив, що контракт про купівлю 50 одиниць електровозів у російської компанії вже підписали. Однак, якщо техніка після випробовувань українській стороні не сподобається, є можливість відмовитись від угоди.

Микола Сергієнко також розповів, що електровози, які закуплять у ТОВ «Уральские локомотивы», будуть розподілені між Львівської та Придніпровською залізницями.

Нагадаємо, сьогодні віце-прем’єр-міністр України – міністр інфраструктури Борис Колесніков відвідав з робочою поїздкою Львів. Борис Колесніков ознайомився з технічними характеристиками та проведенням експлуатаційних випробувань вантажних електровозів постійного струму 2ЕС6 та 2ЕС10 виробництва ТОВ «Уральские локомотивы» (РФ) на Львівській залізниці.

ІА "Вголос": НОВИНИ