ЛЬВІВ, 21 СІЧНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — Генконсульство Росії у Львові звернеться до російської влади з проханням зв’язатися з власником заводу Ігорем Чуркіним і посприяти вирішенню ситуації на ЛАЗі.

Про це сьогодні журналістам повідомив депутат Львівської міськради Ігор Гринда.

За його словами, генконсул Росії Євген Гузєєв особисто намагався зв’язатися з власником ЛАЗу, однак спроби були невдалими.

«Він повідомив, що у нього (Ігоря Чуркіна) телефон відключений. Сказав, що вчора, коли отримав повідомлення про пікетування, намагався з ним зв’язатися, однак вже дві доби йому це не вдається. Почав наводити факти абсолютно інші. Що, нібито, українські міста нічого не замовляють, тому немає замовлень. На що представник від ЛАЗу, пан Володимир, дав йому статистику, скільки автобусів було замовлено: від Києва 50 одиниць, Миколаїв 10, Севастополь 10. Набралося близько сотні одиниць. Наша основна вимога була – знайти власника і зустрітися з колективом. Але він (Євген Гузєєв) говорить, що це не державна власність, і що вони не мають жодного впливу, що це капіталізм. Казав, що йому дуже шкода», — проінформував Іван Гринда.

Водночас представник від ЛАЗу повідомив, що пан Гузєєв пообіцяв звернутися з листом до МЗС Росії, де опише ситуацію з невиплатою зарплат та пікетуванням. Таким чином можливо вдасться вплинути на власника заводу.

Нагадаємо, що сьогодні близько 100 працівників ЛАЗу спільно з активістами «Свободи» пікетують генконсульство Росії вимагаючи виплати заборгованості з зарплати.

Під час пікету представники заводу та «Свободи» зустрілися з генеральним консулом Російської Федерації у Львові Євгеном Гузєєвим.

Працівники ЛАЗу просять у консульства Росії вплинути на власників ЛАЗу, які є громадянами Росії, щоб ті виплатили борг з заробітної плати у розмірі 7 млн. грн.

ЛАЗівці повідомили, що з квітня до кінця 2008 року завод виготовив 69 одиниць техніки. Оскільки середня ціна одного автобуса близько 1 млн. грн., то за словами працівників, цих коштів у випадку реалізації машин достатньо, щоб погасити заборгованість.

Як повідомляло агентство, минулого тижня під час розмови з головою Львівської ОДА Миколою Кметем перший заступник прокурора Львівської області Богдан Татарин пообіцяв взяти під особистий контроль ситуацію на ЛАЗі.

У грудні Львівська ОДА та керівництво ЛАЗу визначили джерела погашення боргів по зарплаті працівникам заводу. Після тривалих переговорів міськрада погодилась купити тролейбус ЛАЗу за зниженою ціною – 1,125 млн. грн., ці кошти мали скерувати на погашення заборгованості. Натомість одразу після цього міський голова Львова Андрій Садовий заявив, що у міському бюджеті Львова не має грошей, щоб купити тролейбус у ЛАЗу. Водночас, ЛАЗ розповсюдив заяву, у якій висловив здивування, що Львів вирішив купити луцькі тролейбуси попри наміри «Львівелектротрансу» купувати львівські машини.

Львівський автобусний завод заснований 1945 року. Приватизація підприємства закінчилась 2001 року. Зараз ЛАЗ виробляє автобуси та тролейбуси. Також завод працює над розробкою трамваю.

ІА "Вголос": НОВИНИ