Відповідну думку висловив голова Львівської облдержадміністрації Михайло Костюк сьогодні після наради з проблемних питань пасажирських перевезень на міських маршрутах Львова, інформує кореспондент Вголосу.
«Сьогодні всі признали, що інформативна підготовка до впровадження принципово нової транспортної мережі Львова була проведена недостатньо…На різному рівні допущений недогляд за рівнем інформованості населення», - наголосив Костюк.
Однак, на його думку, братись за інформування львів’ян вже пізно, цю функцію зараз мають виконувати водії.
«Ефективність інформаційної кампанії втрачена, бо процес пішов. Сьогодні треба звернутись до водіїв транспортних засобів, щоб вони були уважні і ввічливо та ефективно інформували людей. Ну і звичайно людський фактор – пасажир повинен себе дисциплінувати і завчасно планувати свої поїздки», - зазначає посадовець.
Окрім того, за словами голови Львівської ОДА, транспортну схему спершу треба було протестувати «на ділі».
«Весь позитив, який мав би відбутись від впровадження нової транспортної мережі не відбувся через ряд неузгодженостей - це бистрота прийняття рішення і недостатній термін випробування на ділі. Будь-яке транспортне рішення повинне пройти період дослідного випробування. У Львові потрібно було зробити кілька дослідних маршрутів і в режимі експертної оцінки над ними попрацювати», – розповів М.Костюк.
Ще однією проблемою транспортної схеми він назвав недостатню взаємопов’язаність з мережею приміських пасажирських перевезень.
«Нова транспортна мережа не до кінця була інтегрована, не зроблена її діагностика на ефективну інтероперабельність з іншою транспортною мережею – з мережею приміських транспортних автомобільних перевезень. Така неповна взаємопроникність двох транспортних систем також наклалась на неефективність організації руху», – розповів губернатор Львівщини.
Пригадав Костюк і розмови про впровадження електронного квитка. «Власник транспортної мережі і розробник – місто та його консультанти планували запровадження електронного квитка, який би став транзитним перевізним документом, але цього не відбулось, дійсно приходиться платити за пересадку з маршруту на маршрут подвійну вартість перевезень», – зазначив він.
Нагадаємо, нову транспортну схему, яка викликала незадоволення у багатьох мешканців, у Львові ввели 1 січня 2012 року.
ІА "Вголос": НОВИНИ