Як повідомила прес-служба Укравтодору, відповідне положення закріплено постановою Кабміну «Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 1998 р. та визнання такою, що втратила чинність, постанови КМУ від 12 жовтня 1998 р. №1624».

Зміна концесієдавця пов’язано з тим, що з січня 2002 року розпорядником бюджетних коштів на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування визначено Укравтодор замість Мінтрансзв’язку.

Будівництво автомобільної дороги Львів-Краковець здійснюється на умовах концесії згідно з Указом Президента України від 4 липня 1998 року №739. Автомобільна дорога співпадає з напрямком міжнародного транспортного коридору № 3 «Берлін/Дрезден – Вроцлав – Львів - Київ».

Згідно умов концесійного договору, підписаного між Укравтодором та концесіонером «Трансмагістраль» (Україна) від 23.12.1999, фінансування будівництва здійснюється спільно: 60% кошторисної вартості дороги фінансується за рахунок концесіонера; 40% - за рахунок концесієдавця (Укравтодору). На будівництво дороги категорії 1-А, довжиною 84 км заплановано 4 роки. У результаті будівництва зросте середня експлуатаційна швидкість руху транспорту у 2,5 рази, планується зменшення шкідливих викидів у атмосферу на 30%, а також значної кількості дорожньо-транспортних пригод. Протягом експлуатації автодороги буде забезпечено: повне використання потужностей сучасного митного автопереходу «Краковець», збільшення вантажопотоку, в тому числі, транзитного, через українсько-польський кордон в 1,5-3 рази з одночасним зростанням інтенсивності руху автомобільного транспорту у напрямку Краковець-Львів-Рівне-Київ.

Проектом передбачається 6 пунктів збору плати за проїзд на початку та на кінці траси, а також на пересіченнях з іншими дорогами (транспортні розв’язки).

ІА "Вголос": НОВИНИ