Про це свідчать дані опитування, проведеного Європейською асоціацією пілотів, до числа якої входить 6 тисяч осіб, повідомляє La Stampa.

Європейські пілоти виступили із критикою нових правил, що вводяться Європейською агенцією авіаційної безпеки: робота пілотів має бути продовжена до 11 годин у нічний час, тоді як лікарі радять зберегти попередній, 10-годинний, режим.

За словами керівника профспілки Anpac Джованні Галіотто, проблема не у кількості годин на рік, а у польотах протягом тижня: дуже багато нічних польотів, рейсів у поганих метеоумовах, перетині часових поясів.

Наприклад, у травні минулого року, літак був змушений здійснити вимушену посадку у Монако, адже обидва пілоти були виснажені втомою та не могли продовжувати політ.

Інший німецький пілот розповідає про свій досвід: «Я летів із Іспанії Аеробусом А319 і для мене це був четвертий політ та 15 годин роботи позаду. На борту знаходилося 156 осіб і коли мій другий пілот, уже не вперше запитав, чи відкривати заслінки, я зрозумів, що на мить втратив орієнтацію, бо заснув і перелякався».

Джерело: Українська правда

ІА "Вголос": НОВИНИ