Про це сьогодні під час прес-конференції повідомив водій тролейбусв Остап Олексів.

Він розповів, що насправді кількість працівників становить близько 400 осіб. Натомість у звіті Міністерству з питань ЖКГ про діяльність тролейбусних депо у Львові середньоспискова кількість таких працівників становила за І квартал 2010 року – 511 працівників, за І півріччя 2010 року – 550 осіб, за 9 місяців – 500 осіб.

«Питання тут полягає в тому, що або в нас живуть «мертві душі», або управлінський апарат у нас спеціально «розкидають» по різних депо, щоб ці 100 людей так сильно не кидались в очі. Зараз відбувається скорочення працівників. Звичайно, звільняють простих працівників, водіїв, слюсарів. Після цього тролейбуси проходять техогляд «заочно». То про яку безпеку тут можна говорити», - сказав Остап Олексів.

Також працівники тролейбусного депо жаліються на поганий стан робочих приміщень. Як розповів водій тролейбуса Володимир Крушельницький, у приміщеннях, де ремонтують тролейбуси слюсарі, часто навіть немає вікон, тому температура там може досягати і 15 градусів морозу, відповідно ремонтувати транспорт в таких умовах практично не можливо.

«Якби пасажири знали в якому стані наш електротранспорт, то навіть не сідали б в нього. Машини їздять «на чесному слові». Іноді ідеш в тролейбусі і думаєш: до чого ж нас довели…», - сказав водій тролейбуса Ярослав Москаль. 

ІА "Вголос": НОВИНИ