Про це заявив генеральний директор ЛАЗу Ігор Малець сьогодні на брифінгу, інформує кореспондент Вголосу.

На думку директора підприємства, всі поломки на автобусах трапились через вину водіїв або через дорожньо-транспортні пригоди, тож не підлягають ремонту по гарантії.

«Всі дефекти, які є на автобусах АТП №1, про що говорив Садовий, вони є характеру ДТП. З дев’яти машин – на одній побите лобове скло, на іншій – бокове, на чотирьох – розбиті двері…Крім того на одній машині обірвані троси для перемикання передач, ще на двох вибита нижня балка та заблокований двигун», - розповів Малець.

Він також додав, що двигун німецької фірми Deutz не зламаний, а заблокований системою через порушення умов його функціонування. Очевидно, він не працює через неякісне пальне. Відновити роботу двигуна зможе представник німецької фірми, який прибуде 20 січня. Виклик спеціаліста коштує 6 тис. грн., за це також доведеться заплатити АТП №1.

Малець вважає, що АТП №1 мало б заключати із фірмою Deutz гарантійну угоду, однак досі цього не зробило.

«Двигун німецький, ми не можемо до нього самі лізти, якщо він блокований, значить в системі є якийсь дефект, це може бути паливо, масло, фільтр. Приїжджає спеціаліст німецької фірми Deutz, і проводить діагностику. Якщо вина Deutz – то вони оплачують, якщо вина АТП – оплачує воно. 100%, що буде вино АТП, бо паливо в нас ніяке», - зазначив гендиректор ЛАЗу.

Він також розповів, що автобуси АТП №1 не проходять технічних оглядів, через що ламаються і позбавляються ліцензії.

Малець також спростував інформацію про те, що у Львові немає сервісного центру для ремонту автобусів. За його словами, такий центр створили на базі підприємства, однак, якщо ремонт не підлягає гарантії, за нього треба платити.

ІА "Вголос": НОВИНИ