Про це він сказав, взявши слово на прес-конференції, яку сьогодні проводили лідери профспілок ЛАЗу.
«Якщо поступить передоплата, зможемо зібрати машини, які готові. І як Бог дасть, у липні закриємо заборгованість (по зарплаті). Але це такі мої сподівання. В будь-якому разі на вересень заборгованість пройде», — сказав він.
Малець повідомив, що на сьогодні ЛАЗ винен працівникам загалом 1,5 млн. гривень.
За його словами, на незавершене виробництво на підприємстві на сьогодні складає 150 млн. гривень. Збут продукції загальмувався після того, як уряд скасував субвенції щодо закупівлі електротранспорту, за рахунок яких комунальні підприємства могли закупляти львівські тролейбуси за півціни.
Говорячи про останні поставки, Малець повідомив, що ЛАЗ відправив 2 машини у Болгарію.
Він відзначив, що Львів останнім часом «повернувся до ЛАЗу», бо міський голова Андрій Садовий пообіцяв купити у підприємства 15 тролейбусів-«гармошок».
Як повідомив Малець, у червні ц.р. ЛАЗ виготовив 6 одиниць продукції.
Малець не прокоментував оприлюднену профспілками підприємства інформацію про те, що, за рішенням ВСГУ від 20 січня 2004 р., договір про купівлю-продаж 70,41% акцій ЛАЗу компанією «Сіл-Авто» є недійсним. Натомість він наголосив, що російський бізнесмен Ігор Чуркін за той час, поки є власником заводу, інвестував у нього 200 млн. гривень.
ІА "Вголос": НОВИНИ