Міська влада візьметься за ліквідацію автомобільних заторів на одному з найбільш проблемних перехресть Львова: вул. Пасічна - Личаківська - Тракт Глинянський. Владнати проблему чиновники планують найближчим часом, причому без затрат з міського бюджету.
"Наше бачення є таким: потрібно ліквідувати стихійний ринок на вул. Личаківський, встановити турнікети, категорично заборонити зупинятися тут приміським автобусам, які зробили собі у цьому місці кінцеву зупинку, а також зупинятися на пішохідному переході і перехресті міським автобусам, - розповів, відповідаючи на запитання ZAXID.NET, начальник управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради Микола Шкурган. – Найважче – це забрати приміські маршрутки. Ми неодноразово зверталися у Львівську ОДА, однак порозуміння і відповіді немає. Але будемо продовжувати, а також збиратимемо перевізників і розмовлятимемо з ними. З керівниками міських маршрутів домовитись буде значно легше".
Микола Шкурган каже, що це лише перші кроки у вирішенні проблеми. Для того, щоб вирішити її цілком, потрібно реконструювати це перехрестя.
"Інститут "Містопроект" розробив перспективну схему вирішення цього питання з будівництвом кільця, що враховуватиме вул. Колумба (бічна Тракту Глинянського) із знесенням кількох будинків, частини військової частини на куті Пасічної – Личаківської, - розповів спеціаліст з організації дорожнього руху Валерій Астафьєв. - Але це потягне за собою великі капіталовкладення, тому на сьогодні прийнято рішення вирішувати питання без значних коштів, а за допомогою світлофорного регулювання і невеликого поширення проїзної частини".
На думку Астафьєва, встановлення світлофорів та проведення дорожніх робіт обійдеться міській казні приблизно у півмільйона гривень. Ймовірно, роботи розпочнуть уже цього року. "Кошти у бюджеті не закладені, але у другому півріччі ми можемо переглянути бюджет розвитку і видіти гроші звідки. Якщо ж критичної ситуації на перехресті не буде, то, можливо, ці кошти виділять наступного року", - наголосив Микола Шкурган.
Як стверджує начальник І міжрайонного відділу ДАІ Львова Богдан Мицак, у Львові проблемним є кожне друге перехрестя. Особливо це стосується перехресть на Личаківській – Франка - Підвальній, Січових Стрільців - Кропивницького
"Кількість транспорту у Львові для вузеньких вулиць надто велика, - зазначив Б.Мицак у коментарі ZAXID.NET. - Крім того, в центральній частині міста нема відповідних місць для паркування. Щоб вирішити проблему, найперше, треба заборонити в’їзд до Львова з усіх боків приміського транспорту, а також обмежити рух міського маршрутного транспорту центральною частиною міста".
ІА "Вголос": НОВИНИ