Відповідне рішення було прийняте на засіданні ради 7 квітня.
Резолюцію планують направити до уряду, УКБ Львівської ОДА та дирекції міжнародного аеропорту «Львів». У рішенні наголошується на необхідності максимально швидко сприяти розробці детального плану, надання завдань для детального планування території аеропорту щодо оформлення землекористування та запланувати відповідне фінансування на це.
За словами архітектора інституту «Містопроект» Петра Крупи, концепція розвитку території львівського аеропорту має вирішити основні завдання, зокрема розбудова та об’єднання в перспективі термінальної частини летовища, розміщення паливно-заправної станції, яка сьогодні знаходиться у 100 м від проектованої вул. Ряшівської і дозволяє зберігати 5 тис. куб. м паливно-мастильних матеріалів. Потужність станції планують збільшити до 11 тис. куб. м. Концепція передбачає розміщення біля території аеропорту житлових будинків та громадських об’єктів відповідно до шумових зон. Відповідна експертиза, за словами Крупи, зараз на етапі завершення. Крім того, план розвитку території має вирішити питання організації транспортного руху на території аеропорту. Петро Крупа розповів, що варто забезпечити під’їзд до летовища громадського транспорту: автобуси, трамваї тощо. За його словами, відповідний автовокзал можна створити у Скнилові, де також є можливість зробити залізничну станцію Скнилів.
«Потрібно зайнятися оформлення права користування земельними ділянками. Звернутися щодо визначення джерел фінансування для містобудівної документації і закласти відповідні кошти для цього в бюджету. Підготувати завдання для виготовлення детального плану території. Важливо є визначити черговість забудови території, оскільки багато суперечок іде через те, що ми можемо зробити до 2012 року, а що потрібно для такого аеропорту взагалі», - повідомив головний архітектор Львові Юрій Криворучко.
ІА "Вголос": НОВИНИ