Кредит поділений на дві частини: 26 млн. євро надається для реконструкції колій та транспортного коридору (управління рухом, інженерні комунікації) і 12 млн. євро для фінансування капітальних витрат для трамвайної інфраструктури, оновлення депо, модернізація рухомого складу.
«Мова йде про 38 млн. євро на термін більше 10 років, але вже всі формальності і конкретні цифри будуть відомі тоді, коли підписуватимуться угоди. Є море чисто робочих нюансів», - поінформував Андрій Садовий.
Водночас директор ЄБРР в Україні Андре Куусвек зазначив, що роботи з метою модернізації електротранспорту можуть початися вже в кінці літа.
«Я сподіваюсь, що до кінця літа нам вдасться підписати кредитні угоди і реальні роботи можуть розпочатися», - зазначив він.
«Ми бачимо, що міська влада тут дуже амбітна і намагається покращити життя мешканців. Ми хотіли б підтримати такий розвиток. Загальні потреби Львова є значно більшими ніж суми, котрі пропонуються. Тому ми хочемо поділити це навантаження між різними фінансовими інституціями, котрі з нами співпрацюють. Багато з них можуть захотіти державних гарантій для затвердження кредитних ризиків. З радістю можу сказати, що в даному випадку, ці дві позики, ми беремо ризики на себе. Ми не беремо гарантію держави, а покладаємося на місто, що свідчить про високий рівень нашої довіри», - прокоментував Андре Куусвек.
Своєю чергою Андрій Садовий повідомив, що в першу чергу у Львові реконструюють трамвайні лінії 2, 6. Пізніше модернізують всі маршрути. Також мер міста зауважив, що окремо розглядатиметься сума проїзду у трамваях.
«Потрібно найти спільно з державою оптимальну ціну за перевезення, враховуючи важливість своєчасного повернення котів за пільговий проїзд. Держава повинна дати чітко зрозуміти, яку суму вона буде компенсовувати і як це все буде відбуватися. Ми маємо думати за мешканців Львова. А за комфорт потрібно платити», - зазначив Андрій Садовий
ІА "Вголос": НОВИНИ