Про це повідомила прес-служба Львівської міськради.

Наразі фірма «Елекс», з якою працюють в цьому напрямі електротранспортники, встановила автоматику на одному із тролейбусів третього маршруту. Зараз нова система проходить випробування на 107 тролейбусі. На початковому етапі у програму закладено функцію визначення місцезнаходження машини з прив’язкою до розкладу руху та автоматичне включення голосового і візуального повідомлення про зупинку. У подальшому, якщо система себе виправдає, електротранспортники планують додати функцію голосового зв’язку водія з диспетчерською та визначення пасажиропотоку. Можливо, у майбутньому встановлять і відеокамери, через які можна буде спостерігати і за салоном тролейбуса.

«Запровадження супутникової системи управління рухом дало б можливість якісніше контролювати роботу водіїв на маршрутах, оперативно реагувати на зміни в русі і, маючи повне обстеження пасажиропотоків, відповідно до збільшення чи зменшення кількості пасажирів корегувати графіки роботи. Поки що разом з фірмою «Елекс» відпрацьовуємо систему на практиці. Є певні недоліки. На початках виникали неточності в оголошенні зупинок. Тепер система чітко інформує про місцезнаходження тролейбуса, але у прив’язці до графіку при змінах в русі не завжди видає достовірну інформацію про випуски. Свої зауваження ми зробили і в даний час фірма працює над їх усуненням. Якщо все піде добре, то супутникову систему управління рухом запровадимо на всьому п’ятому тролейбусному маршруті», – розповідає заступник директора з руху ЛКП «Львівелектротранс» Олег Білокурий.

У подальшому за кошти, які передбачив Європейський  банк реконструкції та розвитку на модернізацію підприємства, електротранспортники планують запровадити нову систему управління рухом на інших тролейбусних маршрутах.

ІА "Вголос": НОВИНИ