«Перевага буде за тими підприємствами, де автомобілі проходитимуть всю необхідну підготовку перед виїздом. Тут задіяні професіонали, які мають вищу технічну освіту. Управління транспорту і зв’язку підтримає створення таких підприємств. На місто їх вистачить п’ять-шість», – про це учора, 5 червня, на виїзному брифінгу на тему «Які маршрутки випускають з автопарків на дороги Львова?» розповів начальник управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради Микола Шкурган, - повідомляє ЗІК.

У радянські часи «Львівське АТП 14630» здійснювало усі міські перевезення. Після 1991 року підприємство перестало бути монополістом і поки що задовольняється лідерством за перевезеннями у Львові.

«На сьогодні лише два підприємства у Львові надають усі послуги перед виїздом автомобіля з автопарку, які вказані у Законі України про транспорт. Перше займається приміськими перевезеннями, а друге – АТП 14630 забезпечує міські», – розповів Микола Шкурган.

Всього на «Львівському АТП 14630» 33 маршрути, з них 11 міських, 17 приміських, 3 пільгових та 2 міжнародні.

Крім звичних перевезень ВАТ «Львівське АТП 14630» має три пільгові маршрути: № 1, 3, 5. «На цих маршрутах працюють досить старі автобуси, пасажири не горять бажанням ними їздити. Але для пільгових маршрутів вони цілком підходять», – зазначив голова правління «Львівського АТП 14630» Микола Петришак.

Робочий день на АТП, за словами Миколи Шкургана, починається з паливно-заправної станції, потім проводять щоденний технічний огляд автомобіля, обслуговування (мийка, прибирання). Завершується усе медичним оглядом водія, аж після цього машину допускають автомобіль на лінію. «Це АТП для Львова є зразковим, маю надію, що через кілька років кількість таких АТП, які надають усі послуги, побільшає», – сказав Микола Шкурган.

Голова правління «Львівського ТАП 14630» Микола Петришак пожалівся на кредитну політику в Україні: «Таким підприємствам, як ми, дуже важко втриматися на плаву через те, що кредити видають аж під 18 відсотків. А за кордоном кредити дають лише під 4 проценти. Ще однією проблемою всіх АТП є постійне зростання цін на пальне», – наголосив Микола Петришак.

ІА "Вголос": НОВИНИ