ЛЬВІВ, 17 КВІТНЯ, PRESSTIME.COM.UA. – Львівська міська рада під час повторного розгляду прийняла за основу концепцію розвитку Львівського аеропорту.
Таке рішення було прийнято після наради з керівниками фракцій.
Садовий пообіцяв врахувати зауваження депутатів. Після депутати погодились прийняти рішення вцілому.
Депутати також прийняли рішення про відведення земельної ділянки під будівництво додаткового терміналу.
Садовий наполіг на прийнятті цієї концепції, оскільки вона, за його словами допоможе у роботі з міністерством при прийнятті аеропорту у комунальну власність.
Нагадаємо, у листопаді минулого року Львівська міська рада підписала угоду з Австрійською Airport consulting Vienna про розробку концепції розвитку аеропорту Львів.
У травні Садовий представив цю концепцію. Згідно з нею, у вересні Львівська міська рада планує оголосити тендер на розробку технічної документації на реконструкцію аеропорту, розробку якої мають завершити до весни 2008 року, а в червні планують оголосити тендер на генпідрядника будівництва, який у свою чергу мав би розпочати роботи до кінця літа 2008 року.
Планується, що перша черга реконструкції завершиться у 2010 році.
Загалом програма реконструкції аеропорту розрахована до 2027 року. Вартість — 112,8 млн. євро. Перша черга реконструкції розрахована до 2017 року, передбачає будівництво нового терміналу площею 22 тис. кв. м., розширення ангару, будівництво нової „парковки” для автобусів та таксі. Вартість — 55,7 млн. євро.
Основні роботи місто планує завершити до 2012 року, на цей час пропускна здатність аеропорту в рік має зрости до 600 тис. осіб.
Нагадаємо, що 22 лютого 2008 року Кабінет Міністрів України погодив концепцію Державної цільової програми розвитку аеропортів України до 2020 року.
Реалізація концепції Державної цільової програми розвитку аеропортів дозволить довести стан аеропортів України до рівня міжнародних стандартів.
У рамках програми в аеропортах планується реконструкція аеродромів, заміна обладнання та модернізація об'єктів засобів посадки та радіонавігації, будівництво та реконструкція пасажирських терміналів, будівництво вантажних термінальних комплексів, реконструкція паливно-заправних комплексів, будівництво комплексів для авіації загального призначення, розвиток сервісного обслуговування повітряних суден, будівництво та реконструкція готелів, бізнес-центрів та офісів, розвиток аеропортової інфраструктури, будівництво паркінгів.
Сьогодні, 26 березня, Президент України Віктор Ющенко пообіцяв призупинити дію програми Кабміну розвитку аеропортів.
24 грудня 2007 року КМУ скасував указ про передачу аеропорту «Львів» у комунальну власність.
8 жовтня 2007 року виконком Львівської міської ради попередньо погодив створення ЛКП «Аеропорт».
Того ж дня Президент України Віктор Ющенко зупинив дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2007 року № 705-р «Про передачу цілісного майнового комплексу державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів».
24 жовтня 2007 року Президент України видав указ, де доручив Кабінету міністрів України здійснити у місячний термін у встановленому порядку заходи щодо передачі у власність територіальної громади міста Львова цілісного майнового комплексу державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Львів" за умови спільного з Міністерством оборони України використання цієї смуги до 2011 р., забезпечивши адекватну компенсацію Міністерству оборони України.
Як повідомляло агентство, 20 вересня Львівська міська рада на виконання розпорядження Кабінету Міністрів від 6 вересня 2007 року прийняла рішення про передачу цілісного майнового комплексу державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» у власність територіальної громади Львова.
ІА "Вголос": НОВИНИ