За його словами, сьогодні основна проблема, що значно перевантажує вулиці Львова маршрутними автобусами полягає в тому, що приміські маршрутні таксі не використовують відведені для них автобусні станції. Хоча це передбачено Законом України «Про автомобільних транспорт».
Водночас конкурсний комітет облдержадміністрації перешкоджає деяким ініціативам управління транспорту, корі спрямовані на покращення ситуації.
«Була домовленість про те, що після закінчення дії договорів автобусних маршрутів, при проведені конкурсів буде чітко вказуватися точне, кінцеве місце прибуття, наприклад: Миколаїв – Львів (вул. Стрийська, 109). А проведення останніх двох конкурсів в обласній адміністрації показали, що ці речі не до кінця були дотримані. Так на конкурсному комітеті 5 і 20 травня розглядалося те, щоб змінити кінцеву точку прибуття бібрського напрямку з вул. Луганська, 2 на Приміський залізничний вокзал», - повідомив Микола Шкурган.
«А це значить, що всі машини, котрі курсують з бібрського напрямку, повинні проїхати через центральну частину міста і добратися до приміського залізничного вокзалу. А ми цього не можемо допустити. Є багато речей, котрі ми хочемо зробити по вивільненню транспорту з центральної частини. А тут ми бачимо, що обласний конкурсний комітет приймає якісь неадекватні рішення», - додав він.
У зв’язку з даною ситуацією, за словами Миколи Шкурган, сьогодні було проведено нараду під головуванням заступника губернатора Тараса Федака, в котрій взяли участь особи, що організовують проведення конкурсів.
«Я думаю, що вони зрозуміли яким чином в подальшому потрібно діяти. Зрозуміли, що кінцеві маршрути потрібно узгоджувати з міською радою, зокрема з нашим управлінням. І в жодному випадку не може бути порушення закону «Про автомобільний транспорт», коли приміські маршрути курсують через територію міста, з одного кінця в інший», - зазначив начальник управління транспорту ЛМР.
Сьогодні маршрутки замість зупинки на визначеній згідно напрямку автостанції паркуються на головному та приміському вокзалах, пл. Митній, пл. Петрушевича тощо.
За словами Шкургана, якби вони зупинялися на автостанціях, то вдалося б вивільнити місто від близько 700 автобусів.
ІА "Вголос": НОВИНИ