ЛЬВІВ, 11 ЛЮТОГО, PRESSTIME.COM.UA. — Із метою врахування думок та пропозицій пасажирів та для покращення якості послуг залізничного транспорту, на Львівській залізниці відкрито гарячу лінію з Головним пасажирським управлінням Укрзалізниці за номером 5-33-44.

Про це повідомляє прес-центр «Львівської залізниці».

Телефони гарячої лінії встановлено біля кабінетів чергових по вокзалу на станціях усіх обласних центрів, які охоплює Львівська магістраль: Львів, Рівне, Тернопіль, Луцьк, Ужгород, Івано-Франківськ та Чернівці.

«Це нововведення дасть змогу залізничникам оперативно реагувати на скарги пасажирів, враховувати їхні пропозиції щодо покращення сервісного обслуговування на вокзалах та у поїздах, контролювати попит на квитки у «гарячі» дні та на «гарячі» напрямки», - пояснює прес-центр.



ІА "Вголос": НОВИНИ