Зокрема, завершено будівництво оновленої злітно-посадочної смуги (ЗПС), повідомили в компанії Альтком, яка вела роботи.
Довжина бетонки львівського аеропорту після реконструкції становить 3305 метрів, протяжність подовжуваної ділянки - 795 метрів, ширина ЗПС - 45 метрів (разом з узбіччями - 48 метрів).
Проте згідно з НОТАМ аеропорту (інформація про зміни в правилах проведення та забезпечення польотів і аеронавігаційної інформації), до 31 травня всі ще не працюватимуть вогні наближення злітно-посадкової смуги.
Крім того, відключено осьові вогні смуги, а також вогні візуальної ідентифікації глісади PAPI. В експлуатацію також не введена система інструментальної посадки ILS.
Завершення робіт та введення в експлуатацію всіх систем дозволить аеропорту Львів відповідати категорії II ICAO. Це означає, що літаки зможуть сідати у Львові при видимості не менше 400 метрів.
Нагадаємо, головні повітряні ворота заходу Україна не приймали рейси з 22:00 10 травня до 6:00 15 травня.
Робота аеропорту була обмежена у зв'язку з необхідністю перемістити торцеві вогні смуги, виконати демарковане покриття смуги, пуско-налагоджувальні роботи зі світлосигнальним, метеорологічним і радіонавігаційним обладнанням.
Крім того, було нанесено денний маркування покриттів аеродрому на постійній основі.
Джерело: avianews.com
ІА "Вголос": НОВИНИ