Про це сказав представник проекту USAID „Розвиток фінансового сектору” Олексій Куценко під час прес-конференції сьогодні.
За словами Олексія Куценка, під час дослідження рівня фінансової обізнаності українців було виявлено, що 44% користувачів фінансових послуг переконані, що у разі виникнення суперечки з фінансових питань, вона буде вирішена на користь фінансової установи.
Також дослідження показало, що менше 20% респондентів вважають, що фінансова суперечка буде вирішена по-дружньому і тільки 17% вірять у можливість доведення своєї правоти і вирішення конфлікту на їх користь.
За результатами опитування, переважна більшість громадян України не мають уявлення про те, до кого вони звернуться за допомогою у разі виникнення суперечки – таких 22%.
31% респондентів вважають, що необхідно звертатися до суду у разі виникнення конфлікту з фінансовою установою ,проте не знають механізму дій, а до державних регуляторних органів звернувся б кожний десятий (до НБУ – 11%, до Державного комітету у справах захисту прав споживачів – 11% та до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України – 8%).
Опитування проводилося українським дослідницьким агентством „InMind” у вересні-жовтні 2010 року, було опитано 2014 користувачів фінансових послуг віком від 20 до 60 років у всіх областях України та в Києві.
Помилка репрезентативності дослідження не перевищує 2%.
ІА "Вголос": НОВИНИ