За його словами, сьогодні є проблеми з термінами виплати заробітної плати. В основному вона полягає в тому, що на немає значних надходжень коштів до підприємства. Міста неохоче купують продукцію заводу

«Зарплата вся обов’язково буде виплачена. Однак з термінами є проблема: терміни виплати називаються в залежності від того, які терміни називаються нам на оплату. Львів нам пообіцяв купити два тролейбуси і за минулий рік не купив нічого, а цього року вже пройшов цілий квартал і знов нічого не купив. Нам же на щось потрібно розраховувати. А сьогодні на все, що ми розраховуємо не працює», - повідомив Ігор Чуркін.

«Зараз повністю відмінили державну субвенцію на закупку тролейбусів на суму 290 млн. грн. до Євро 2012. Якщо Київ раніше збирав гроші по 20-30 млн. грн. в день, то сьогодні збирає по 500-600 грн. в день і там також нема статі по закупці транспорту», - додав він.

Водночас Ігор Чуркін зазначив, що позавчора на погашення заборгованості з зарплати було виплачено 1 млн. грн..

Крім того, за словами власника заводу, ЛАЗ розраховує сьогодні на експорт своєї продукції, що допоможе залучити певні кошти.

«Ми виграли тендер з Іраном і вже чекаємо оплату. Сума там велика – 400 млн. грн.. Їх делегація приїде 15 квітня. Контракт підписаний і виграний тендер. Ми тепер чекаємо оплату, оскільки без неї ми вантажити не можемо і не будемо», - поінформував Ігор Чуркін.

6 березня прокуратура Львова порушила кримінальну справу відносно директора ТзОВ «Львівські автобусні заводи» за умисну невиплату заробітної плати працівникам ТзОВ «Львівські автобусні заводи» (за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 175 КК України) та за умисне ухилення службовими особами підприємства сплачувати страхові внески на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, що призвело до фактичного ненадходження до Пенсійного фонду України коштів в особливо великих розмірах (за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212-1 КК України).

26 березня було затримано директора ТзОВ «Львівські автобусні заводи» Сергія Челяпіна в порядку ст..115 КПК України за підозрою у вчиненні вказаних злочинів.

Нагадаємо, що заборгованість заводу по зарплаті перед своїми працівниками становить близько 5 млн. грн. Заборгованість у пенсійний фонд складає біля 3 млн. грн.

Львівський автобусний завод заснований 1945 року. Приватизація підприємства закінчилась 2001 року. Зараз ЛАЗ виробляє автобуси та тролейбуси. Також завод працює над розробкою трамваю.

ІА "Вголос": НОВИНИ