«Місто Х» із посиланням на активістів пише, що крім водіїв автомобілів, що зіткнулися, Олени Зайцевої та Геннадія Дронова, у трагедії винні і дорожники.

«Я очікую, що буде оголошено підозру і комусь із посадових осіб Харківської міської ради, хто відповідає за організацію в місті дорожнього руху», - сказав віце-президент Товариства учасників руху Віктор Козоріз.

За його словами, Дронов якщо і порушив правила дорожнього руху, то зробив це не навмисно, а через відсутність на дорозі видимої дорожньої розмітки, зокрема стоп-лінії перед світлофором. Така лінія на площі Конституції, нагадаємо, була нанесена тільки на наступний день після ДТП.

Разом з тим, Козоріз наголосив, що більшість водіїв не зупиняються перед стоп-лінією, а їдуть до перехрестя, орієнтуючись на світлофор, встановлений на вул. Сумській.

«Тому що, якщо зупинитися перед стоп-лінією в лівій смузі, то справа сигналів світлофора водіям практично не видно. А якщо справа перед світлофором зупиняється фура або великий автомобіль, то водіям з лівих смуг цього світлофора зовсім не видно», - додав громадський працівник.

Він зазначив, що цей факт є дуже важливим, і висловив надію, що слідство візьме до уваги ці обставини.

«На перехресті треба міняти схему дорожнього руху. Ніщо не заважає з трьох лівих смуг перед поворотом на вулицю Сумську перенести стоп-лінію ближче до перехрестя, де вона і повинна бути», - підсумував експерт.

Нагадаємо, увечері 18 жовтня в Харкові автомобіль Lexus, який їхав на червоне світло і від зіткнення з Volkswagen Touareg вилетів на тротуар та перекинувся. 

За кермом Lexus перебувала 20-річна жінка, донька харківського бізнесмена Олена Зайцева. Її уже тричі штрафували за проїзд на червоне світло і перевищення швидкості.

Аналіз показав присутність у сечі Зайцевої опіатів у момент скоєння ДТП.

20 жовтня суд ухвалив рішення арештувати Зайцеву на два місяці без права внесення застави.

Пізніше в поліції повідомили, що статус водія Volkswagen Touareg, який проходить як свідок, може бути змінений.

ІА "Вголос": НОВИНИ