Як повідомляє прес-служба ЛМР, внаслідок падіння пошкоджено частину колії, контактної мережі, частково припинений рух вантажних поїздів.
Однією з ймовірних причин падіння є надмірна зношеність залізно-бетонної конструкції, що демонтовувалась.
На місці працюють аварійно-відновлювальні бригади МНС та Львівської Залізниці. Постраждалих немає.
Як повідомляє прес-центр ГУ МНСУ у Львівській області, станом на 18.40 год. 14 червня контактна мережа на аварійній ділянці залізної дороги повністю відновлена, рух поїздів здійснюється за основною схемою та без обмежень.
Нагадаємо, для ремонту шляхопроводу з резервного фонду державного бюджету виділили 13 млн. 104 тис. грн., ще 299,5 тис. грн. передбачено у міському бюджеті. ТзОВ «Західтрансбуд» приступило до робіт у грудні минулого року.
Ремонт Левандівського моста планували завершити до кінця грудня 2008 року. Згодом директор департаменту «Адміністрація міського голови» Олег Березок повідомив, що міст заплановано здавати у дві черги. Першу планували здати у лютому 2009 року, а другу - у квітні.
19 червня 2008 року при плановому обстеженні працівники Залізничної районної адміністрації виявили дефект на мості на вул. Левандівській при виїзді на вул. Шевченка. Було виявлено відхилення крайньої балки, на якій підвішені інженерні мережі, яка загрожує обвалом і падінням на контактну мережу залізничної колії. Міст закрили для проїзду транспорту до закінчення ремонтних робіт.
Як виявилось міст не перебував на балансі у жодної з установ, що ускладнило проведення робіт. Згодом міськрада взяла міст на свій баланс.
18 квітня міст був відкритий для проїзду транспорту, однак роботи на ньому продовжуються.
Левандівський міст збудований у 1959 році.
ІА "Вголос": НОВИНИ