Вранці, 3 лютого у роботі оператора мобільного зв'язку Київстар стався збій. Абоненти не могли здійснювати та приймати дзвінки, спостерігалися проблеми з доступом до сайту.
У разі спроби здійснити дзвінок абонент чув повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів. Відсутня була можливість перевірити стан рахунку – не працював код для перевірки *111#. Неможливо було зайти до особистого кабінету програми «Мій Київстар». Мобільний інтернет водночас працює.
У компанії «Київстар» це називають «складнощами», пише ТСН.
«Зараз спостерігаються складнощі під час здійсненння дзвінків. Ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, приносимо вибачення за тимчасові незручності», - йдеться в офіційному коментарі компанії.
Станом на 10:40 доступ до сайту та телефонний зв'язок відновлено.
Читайте також на сайті ІА «Вголос»:
ІА "Вголос": НОВИНИ