ЛЬВІВ, 3 ГРУДНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — Німецька національна залізнична компанія Deutsche Bahn («Дойче бан») розглядає можливість підтримки та фінансування концепції проекту «Євроколія» до Львова.
Як повідомляє прес-служба ЛМР, з відповідним зверненням до монополіста у сфері залізничного транспорту Німеччини звернулось керівництво секретаріату III Пан’європейського Транспортного Коридору, до якого входить і Львів.
«Зараз ми очікуємо відповідь Deutsche Bahn щодо їхнього рішення. Але паралельно проводимо переговори із компанією EPG з Ерфурда (Німеччина). Ця компанія може бути залучена як виконавець окремих робіт. Загалом на сьогодні тісно випрацьовуємо саме німецький напрямок», – зауважив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль.
У рамках проекту «Євроколія» Львів планує збудувати вузьку колію європейського стандарту шириною 1435 мм від кордону з Польщею до Львова загальною протяжністю 85 км. Загалом III транспортний коридор має протяжність 1640 км., охоплюючи територію трьох країн – Німеччини, Польщі та України. Як передбачається, колія має з’єднати Дрезден, Вроцлав, Краків, Жешів, Львів та в перспективі Київ.
Deutsche Bahn – німецька національна залізнична компанія і одна з найбільших транспортних корпорацій в світі. Вона заснована в 1994 році як наступник колишніх державних залізниць Західної і Східної Німеччини. Також нею було придбано декілька приватних залізниць. Компанія існує у вигляді акціонерного товариства. Всіма її акціями володіє Федеративна Республіка Німеччини. Власні проекти компанія має також у Великобританії. Окрім того Deutsche Bahn активно цікавиться власним розвитком в напрямку Східної Європи.
Нагадаємо, до кінця 2008 року Кабмін має визначитись чи варто будувати євроколію.
У травні 2008 року данська Cowi та голандська Movares приступили до оцінки інвестиційної привабливості проекту продовження Євроколії до Львова.
21 квітня представники Львова, Кракова та Вроцлава підписали декларацію про спільні дії в напрямку реалізації проекту євроколії.
Як повідомляло агентство, 27 серпня міський голова Львова Андрій Садовий представив у Зальцбурзі (Австрія) проект будівництва Євроколії до Львова на міжнародній конференції з питань інфраструктури.
У лютому міська рада почала вести переговори з ЄБРР про видачу гранту у розмірі 4 млн. євро на будівництво Євроколії до Львова. Загалом за різними оцінками вартість проекту складає 400-500 млн. євро
Проект будівництва Євроколії до Львова передбачає продовження колії європейського зразка з Перемишля до Львова, будівництва у Львові міжнародного вокзалу та подальше продовження колії до Чернівців і виведенням на румунську транспортну мережу.
«Укрзалізниця» раніше висловила позицію, що потрібно вивчити економічну доцільність будівництва Євроколії до Львова.
ІА "Вголос": НОВИНИ